viernes, 7 de agosto de 2009

xa estou de volta

Xa volvin do campamento e paseino moi moi moi ben .os monitores eran os mellores do mundo e case nunca che berraaban .Para min o monitor mais simpatico era Alex caiame moi ben e era moi divertido.Polas noites tiñamos unhas veladas na que faciamos concursos ou os moinitores facian obras de teatro.A primeira velada foi moi chula pasamolo moi ben, a segunda foi o primeiro concurso e pasamolo tamen moi ben,a terceira vimos a pelicula de Wall.e e unha pelicula un pouco aburrida pero asi quedamonos mellor a durmir, na cuarta vivimos unha noite de terror poruqe os monitores fixeron unha casa do terror .estaba moi ben feita e daba autentico panico pero despois os monitores calmabanche antes de deitarnos ,ainda que pareza mentira esa nite foi a que mellor dormin,a ultima velada foi un concurso de cancions que como non podia ser menos gañamos os da primeira planta (que e na que estaba eu).En definitiba paseino xenial e para o ano se me toca vou repetir .

3 comentarios:

Unknown dijo...

Menos mal que volveches a escribir no blog Laura.
Eu fun o ano pasado e ese campamento e non o pasei tan ben por que nos castaigaban ainda que eu non facia nada malo.
Un bicazo
Aldara

Amergreen dijo...

Ola,
Qué tal che vai? Tes que actualizar o blog, que xa hai que non escribes, eh!
Moitos bicos,
Betti

carmela dijo...

Ts q scribir + q nn solo e msn e tuenti!!